Finally

终于,有一种定下心的信念,
不再有一种到处寻觅的感觉,
原来可以是这么的简单。

这年里,真真领悟到珍惜身边的每个人,
不断一个一个的走过你的人生,
你不会知道明天会发生什么事情,
可是至少这一刻,
你是掌握着的,你是珍惜着的。
因为现在的我是这么的深信,
我遇到了你
是多么好的一件事。
一寸光阴一寸金,
我会把我所有闲空的金都给了你。

第一次写这么肉麻的部落格,(我自己认为)
一边写还一边打冷镇,
可是我觉得掌握珍惜,
所有的小问题都会变没问题。
掌握自己的方向,
所有的选择范围都会缩小,
烦恼也没那么多。
简单的思路,
得来的结果会更好。


说这么多还是一句,
[有你真好]

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 闲聊屋 |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.