刺猬服

满身是刺的衣服我称之为 - 刺猬服

有一种人就是穿这件刺猬服,
当人家靠过来时,
会让对方带来有一定的伤害。
这种人我称之为 - 智者 *懂得自我保护
(也称之为懦夫)

也会有一种人明知道对方穿着刺猬服,
却还要打开双手抱着对方,
到最后把自己搞得遍体鳞伤。
这种人我称之为 - 愚者 *自作自受
(也称之为勇士)

当一种人遇上某些事时,
就会很自然的穿上它,
做自我保护的防护罩,
谁来谁死,可能还会反击呢,
到后来两败俱伤,何必呢~~

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 闲聊屋 |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.