就快飞起来咯~~

近来就快被身边的人捧到飞天了。
还有日本妹说我样子这么好看,
在日本可以有很好的发展。
说我的样子好像混血儿,
还说我有International Face。
“你以为这样赞我我会开心咩?(暗爽XD)”

我说,样子好看又怎样?
心地善良又怎样?
为人友好又怎样?
不如意就是不如意,
没有运就是没有运,
现实总是残酷的。

【如果你的荷包胖胖的话,
谁在乎你的身材胖?】
我忘了从哪里看到了这句话,
可是我就是很喜欢。

能者多劳,劳者多死,
实力好不如关系好。

就有如样子好不如钱财好。
凡是有阴必有阳,没有全面的。

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 闲聊屋 |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.