无补于事

是不是在某种情况下,才会想起你说的话?
情绪化这个字眼应该通常都用在女生身上吧,
可是我发觉近来这几天我都很情绪化,
忽高忽低,心里有一点不协调了。

你以前说得对,你骂也骂得对,
可是这个时候才领悟到会不会太迟了?
我现在的思路一直在往后退,
一幕幕的话语在眼前飘过,
这次我真的彻底错了,
可是还能怎么办?无补于事吧?

经一事长一智,可是生活上就差了那么一大坨,
你教我该怎么办?

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 闲聊屋 |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.